Reklamace

Podrobné informace o reklamacích najdete v našich obchodních podmínkách.

Pokud jste zakoupili zboží v našem internetovém obchodě a po nějaké době se objevila závada nebo přestalo fungovat, připravili jsme pro vás postup, jak reklamaci správně vyřídit. 


 Vaši reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od jejího doručení, jak vyžaduje zákon.


 
Jak tedy postupovat?

  1. Připravte si: nákupní doklad (nákupní fakturu), typ reklamovaného spotřebiče, ideálně i foto štítku spotřebiče a adresu, na které se reklamovaný spotřebič nachází.
  2. Kontaktujte zákaznickou linku, nebo servisní linku značky reklamovaného spotřebiče. Kontakty jsou vždy uvedeny na oficiálních stránkách dané značky. Samozřejmě můžete kontaktovat i naše pracovníky mailem novotna@mmspotrebice.cz, nebo zavolejte 608 20 50 31. Rádi Vám kontakty na servis sdělíme, nebo poradíme, jak dál postupovat.
  3. Není třeba spotřebič nikam vozit: Autorizovaný servis vyšle technika přímo k Vám domů, aby posoudil další postup. Je možné, že spotřebič na základě informací od Vás na místě okamžitě opraví, nebo reklamaci posoudí, objedná náhradní díly a  v zákonné lhůtě spotřebič opraví.

    Ke stažení zde: